Smärta...

Idag när jag vaknade kändes foten lite konstig, gjorde inte riktigt ont. Den var som mer stel (lite svårt att förklara) så bestämde mig för att int köra något löppass/ stavgångspass idag. Kanske var det bästa för mina fötter. Ska se efter lunch hur  det känns då : ) Och så blir det nog ett cykelpass imorn, blir minst påfrestningar för fötterna så!

Så ner i gymmet och lyfta skrot.. Armarna kändes bra de första övningarna, efter det så började de gå ganska mycket tyngre. Blev nästan bara min egen kroppsvikt på sista chinsen körde dock 4x8!

Blev lite sugen på att fara ut och fota idag : ) Beror på om det går efter våran sena svenska..

har startat två maskiner tvätt som måste hängas sen! Hoppas bara att tvätten har hunnit centrifiguras* blev inte så lyckat förra gången... De var för att jag inte orkade slå på de, och sen komma tillbaka igen...

Dunkar lite ny musik ; ) mest remixes!



Älvsbyn C:


Kommentarer
Postat av: Niklaws

Skön bild :)

2010-10-28 @ 18:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0