Livet genom ett par svettiga sportglasögon!

Dagens träningspass gick inte så bra, skulle prova ett par Alpina pjäxor och se om det kändes bättre i fötterna : ) Till en början så kändes det bra, värmde upp för att köra intervaller. Kände mig ganska sliten på uppvärmningen, och att jag inte hade så mycket mer att ge...

Startade ändå, kändes hyfsat åkte på. Hade ganska bra teknik tyckte jag själv i all fall. Men när det började gå mer uppför så började andningen kännas tyngre än i vanliga fall och började känna av fötterna. Så blev bara en intervall. För med värk i fötterna och slem i halsen så blev det bara att packa ihop...



Igår så fick joar/ vi ett meddelande på våran dörr : o vem som har skrivit det är ännu osett....



Tror att någon har försök skriva "Joar jävel"!


Kommentarer
Postat av: niklawx

säg till när du far på dina fotorundor gay, jag är ju på!!!!!!!!!!!!!

2010-10-08 @ 09:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0