Lite sliten!

En lyckad omgång av rymmare och fasttagare : ) Kan ju dock säga att min grupp öppnade ganska hårt... Vilket var ganska dumt gjort! Men vi fick ett bra tempo som alla kunde hålla. Vi sprang 18,7 KM på 1,44! Och min puls maxade på 187 och medelpuls på 158. Årets karta var lite klurig att fixa det "bästa" vägvalet!

Och kan ju nu säga att kroppen vill ha sin vila nu... Fast blir film först : p

Har varit hos sture idag (sjukgymnast) Han sa att det inte verkade vara några större problem med mina fötter. Ska börja köra voltaren kur nu i en vecka, och så får vi om det blir bättre : ) Hoppas på att det blir det!

Min nya rumskompis Andreas har börjat lacka ur nu. Vet inte riktigt vad han vill! Fast han verkar inte tycka om mig : p




haha, han är lite udda! ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0