Cykel freak!

Jag har ju fått ett behov av att jobba med cyklar :p Inte särsklit bra, men sjukt roligt. Har beställt nya vevlager till 24", hoppas att de passar. Var lite som att köpa grisen i säcken : )

Fundera också på att köpa ny ram till min MTB, Fast heldämpad. Har kollat på en Gary Fisher race +. Får se om det blir något köp. För nypris på hela cykeln ligger på ca 21000! Inte bara att köpa. Fast har fått ett bra erbjudande nu på ramen och lite fler delar : )

Annars idag så har man varit ute på bergnäset ^^ Nice ställe det. Vad jag gjorde där kan man ju undra. Satte ut kontroller till morgondagens orienterings KM. Hoppas att jag har sattit kontrollerna rätt... Annars blir det inte roligt för mig.  Så ska vara ute på sundet imorgong och se på när de andra springer, och så får jag plocka in kontrollerna sen : )

Har lekt lite med med bilder ; ) Fast skulle behöva lite råd från tex, Pajen, Niklas eller Emma =)



WWW.BDPOP.SE


Kommentarer
Postat av: niklawx

du behöver inga tips, hemligheten är att lära sig hur kameran arbetar. DU måste bli ett med kameran ulkan ;)

2010-10-05 @ 10:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0