Blåsor!

Idag har man haft tränings samtal, fysik prov och tränat ett helt ok pass!

Träningssamtalet gick ganska bra, fanns inte så mycket att prata om. Förutom att jag är tvungen att göra något åt foten, och inte nästa månad utan NU! Annars så ska jag väll öka tränings mängden lite, har legat lite lågt under sommar, fast har haft mina anledningar. Så ska fixa vårdvals papperna och sen förhoppningsvis träffa en läkare aka sjukgymnast så fort som möjligt : )

Fysik provet gick så där. Hade lite problem med hur man skulle ställa upp när man skulle räkna ut brytnings index. Fick matte error på min räknare ungefär 30 gånger innan jag chansade.... Sen så var det lite andra uppgifter som inte jag tycker att vi har jobbat med på fysiken!! Så vissa kunde man inte riktigt!

Träning, for ut med klassiska rullskidor, funkade som det skulle. Kändes lite tungt, och så hade jag motvind när jag åkte till Kanis... men då åker jag mot nystrand :) Åkte på och efter 45 skule jag vända! Inte var det så kul, värsta motvinden. Även fast jag hade tyckt att jag hade åkt i motvind hela vägen mot nystrand :o jaja, fick man slita lite tillbaka i alla fall :p

Han precis äta/ slänga i mig maten och hinna till våran tränings lektion om snabba och långsamma muskler!

Har också fått en hel del nya blåsor på mina händer : / Inte så nice, fast man måste härda lite!



Vet inte riktigt varför jag tog detta foto :p


Kommentarer
Postat av: Libankatharina

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-05-20 @ 13:23:19
URL: http://libankatharina.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0