Arvidsjaur!

Efter en ganska jobbig skoldag så bar det av till Arvidsjaur efter middagen. Trodde inte att fötterna skulle hålla så bra. Och vad gjorde de?! Joo det fungerade riktigt bra ; ) Åkte på stures ross.. skidor och hans Alpina pjäxor. Blev nästan sugen på att byta märke... Går det att sätta NIS platta på Atomic?

Åkte där i 1,45, blev några kortare stakintervaller och sen körde jag ryck i nästan alla backar. Så låg på ganska hög puls hela vägen. Tyckte att det var lika att åka på istället för att chilla om ändå foten skulle ha hållit 30-45 min... Är riktigt nöjd med att jag kunde köra som jag ville idag : )

Tog några sista minuten bilder i Arvidsjaur. För det snö/ regande ute, så ville inte riktigt ta några bilder före och under träningen...









Sova nu!


Kommentarer
Postat av: Niklas

Man behöver inte ha en NIS-platta för att ha Rottefella. Men man kan ha en platta om man vill flytta fram/bak bindningen.. Men ja, det ska gå att stoppa en platta om man vill :)

2010-10-28 @ 12:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0