Åker hem!

Då var det "äntligen" fredag och skolveckan är snart slut! Fast har två lektioner kvar innan man kan packa ihop och åka hem... Har inte gjort så mycket idag, vaknade åt frukost, pluggade, tränade och åt lunch! Kan ju säga att det kommer bli tungt att simma senare idag i Luleå, får hoppas att jag inte sjunker...

Ska snart börja packa så att det är klart. Sen så ska jag nog lyssna på lite musik och läsa lite kemi inför dagens lektion.

Till helgen har jag ingen anning om vad jag ska göra. Kanske ringa Pontus och fara ut och fota lite, om han har tid : ) Kanske ringer Markus eller Andreas och frågar om de är sugen på ett rullpass med fika efteråt ^_^ Tror nog säkert att någon av dom är på!

Snön har ju äntligen kommit, fast det sägs att det ska bli varmare nästa vecka. Och då kommer troligen all snö tina... : / Inte särskilt roligt! Men jag vet ju att det kommer komma så mycket snö så att jag klara mig : )

Inga nya bilder idag, men har fortfarande några som inte jag har lagt upp här än!



Mysigt med höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0