SkidO

Dag 2 här i Arvidsjaur.

Calle hade tydligen inte kunnat sovat för att jag snarkade och pratade i sömnen. Konstigt att Markus kunde göra det : s. Är nog CH som är lite känslig...

Ville inte kliva upp ur min säng när jag vaknade! Dock var man tvungen att äta frukost, annars går det inte så bra att träna. Dagens träning var skido. Till en början var tekniken inte riktigt med mig! Efter några banor så stämde det lite bättre. Tyckte det var lite för kallt, för att köra A3. Kom inte heller upp i A3. Blev A2 i 45 minuter istället.

Nu taggar jag för lunch. Hoppas verkligen att de har nog mycket mat åt oss... Annars lackar jag ur!

Dagens låt: Vybz Kartel – Marie
(Chill musik)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0