Play it again

Slut för idag, äntligen... Somliga har ju lektioner efter middagen, och det är väll ganska nice. Då man har träningar på skoltid!

Efter ett engelska prov som gick ganska bra. Blev mest att köra på känsla, vilket jag gör ganska ofta : ) Hoppas i alla fall att det gick bra. Kan ju aldrig vara säker...

Middag med efterrätt. Blev liten middag, för att ta en stor portion glass istället : ) Om man tränar så får man tjocka lite också. Inte mer än rätt! Blir och träna bort det imorgon i alla fall...

Så när man hade ätit klart, var det bara att packa ner sakerna man skulle ha till svenskan. Tro mig, det är inte så jobbigt att ha svenska så sent : )

Vi hade redovisning om våra dialekt arbeten. Jag hade då om stickholmska, eftersom jag var den ända med lite rötter där! Inte för att jag springer runt och säger det... Eller gör jag det?!

Back to Svalan, måste styra upp någon film eller något liknande nu :D Kommer bli niiicccee!!



Hur många gånger har man inte åkt här?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0