I hurt myself today!

Heeii : )

har varit och badat, IGEN. Gick bra simmade på, fick min träningstid som planerat. Sen skulle jag börja flippa lite... Och vid det första dyket, ett rakt ganska högt dyk. Så sträckte jag typ höger axel/ skuldra.... inte särsklit nice! Men flippade en dubbel front innan jag gick. Sugen på att prova en 2,5 frontflip snart ^^ tror nog att det går, eftersom jag har ganska bra med tid kvar att hinna runt!

Sen for jag hem till Pontus och chillade med den gangstern : ) Vi for och kollade hur långt de hade hunnit med betong gropen! Måste väll dit och chilla lite nästa sommar :)

Ska snart åka iväg till Johan, och laga mat med han och några av de andra orienterarna! Det kommer bli awesome mat i alla fall :D



Björx igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0