Funderingar

Hej igen!

Tisdag den 16 November kändes som att det kan bli en bra dag. Ska först gå i skolan ett tag, innan mina klassiska skidor ska vallas om. Ligger ju fortfarande sommar parafin på... Tror det kan glida ganska tungt om det får ligga kvar!

Kanske ska shreeda lite längskidor, eftersom det inte blev något igår.. Kanske VB är på idag : )

Kunde inte låta bli och ta min landslags jacka till skolan idag. Vem skulle kunna låta den hänga kvar på rummet? Men den ska helst bara användas vid SM, EM och VM tävlingar. Blir och hänga in den i garderoben efter idag...

Blev riktigt sugen på att köpa Eriks skullcandy hörlurar, om han nu vill sälja dem. Annars så beställer jag nya!

Börjar bli ont om bilder igen.. : p Får fara ut och fota lite idag eller imorn.

Blir lika sugen varje gång att fara ut och cykla när jag kommer hem till mitt rum : ) Kanske för att min fin cykel står där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0