Första klassiska träningen

Dåligt med uppdateringar här... Jag vet, och jobbar på det nu!

Men efter 2 lektioner så var de tdags för Lunch. Jag som är lite kräsen av mig tyckte in det var så gott. Fast Andreas gillade tydligen det riktigt mycket. Hade ätit upp och insåg att jag var tvungen att springa för att hinna valla skidorna innan träningen.... Hetsigt som *** skyndade på, la först grafit, sen Ski-go Grön XC. Och sen 8 lager fästvalla.

Hann klart med allt som tur var : ) Åkte upp med bussen, och började nöta varv på banan. hade bra fäste, men efter 5,5 varv så började de ge sig! Blev totalt ca 10 varv på banan.

Så hem duscha snabbt och byta för skola igen. Fast blev ingen matte för min del. Istället åkte jag, petter och evelina upp till kyrkan! Vad vi skulle göra där kan man ju undra. Det var filminspelning till trafikskolans lilla film som de har hållit på att jobba med.

Middag, sen dunka musik. städa rummet, och sen fara ut och fota lite bilder. Skriver ett till inlägg snart!

Bild som beskriver hur jag kände mig på dagens pass!



Happyface!


Kommentarer
Postat av: olle

Du imponerade på träningen!

2010-11-16 @ 21:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0