Det spårade...

Hej, och god eftermiddag!

Hade ingen ork att lägga in ett inlägg då man inte hade fått så mycket sömn. Fast nu kommer en lite kortare uppdatering om vad som hände!

Vi retades lite med Andreas, och han blev sur och slängde in snö i joars rum!! dålig stil tycker jag... Sen så ville han inte prata med oss!

Då gick vi över till Svalan 3, Där blev det först lite film :) Innan allt började spåra totalt... Först blev det lite snöbad mm. Och sen så blir det mesta svart. Iget som jag kommer skriva på bloggen i alla fall. De som nu börjar fundera så var det inga drickor eller i den stilen. För dricker inte!!! Men det är sånt som kommer komma fram ändå. Så det får vänta!

Sen så hade Anges tappat bort sin nyckel så hon och Julia var i våran ingång och höll på att hålla mig och Joar vakna. Det var till och med tal om att de skulle sova på min matta.. Vi lyckades bli av med dem, så det gick över till Jakob och sov i deras soffa i köket!

Nu är man utvilad och taggad för matte prov senare idag. Får hoppas att man kommer ihåg något av det man har lärt sig!


http://www.thewhitepanda.com/

Gillas (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0