Buried

Var och såg på film igåt kväll : ) Var väll ganska dålig stämning i bion, då många tyckte filmen var dålig mm... Tror nog inte de försöka se hur filmen var uppbyggd, men kan ju tillägga att det måste vara den billigaste filmen och tillverka. Jag, Emil och Petter pratade lite efteråt om att vi kunde ha skapat en nästan lika bra film med ca 1000-2000 kr om vi bara har en videokamera. Men var ingen bio film...

Kom hem hoppade i duschen, och sen somnade skönt i min mysiga säng : )

Kan ju säga att jag vaknade nyss 1,5 h sen. Ätit frukost, och kollat mail från Sture. Han säger att snö förhållandena i Arvidsjaur inte är de bästa... : / tråkigt det, så jag kommer inte ta med några atomic skidor dit! Men det är ju bara göra det bästa av situationen.

Ska plugga, valla skidor, träna lite ( en F-jogg ) Och sen ta det lugnt och försöka vila så mycket som möjligt innan lägret.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0