Weird!

Hinner inte blogga när det är tävlingshelg!

Fast skriver vad som har hänr idag! Det goa vädret fortsätter att hålla i sig :) Ett mycket bra tecken på att OL premiären inte är så "långt" borta! Fast idag var det DM i Kalix som gällde, for ganska tidigt upp till Kalix... Kommer dit och provar  mina skidor, fast var inte så mycket att fundera på vilka jag skulle ha! lätt Kusmin siklat :p

chillar runt lite på Kalixs skidstadion, träffar lite olika folk! Vissa som grattar mig åt mina framgångar i Rumänien :) ;ed 30 min kvar till start s¨å börjar jag undra var joar är?! han startar om 30 :o Ringer till han och säger att han är sjuk :/ Stackars joar, inte lätt...

Men värmer upp och åker till start, ett riktigt kanon väder och ganska hårda skoterspår! Går bra fram till 6:an.... sen där vet jag inte vad som hände, läser direkt till 8.an ist :/ hmm det var slutet för denna tävling! Men jag kommer inte på att jag har åkt fel, utan fortsätter att åka på! Dagens glid var ju enormt bra, man flög till sista kontrollen.... Men efter att jag har stämplat ut så får jag ju höra vad jag har gjort för fel :( Kan ju inte alltid lyckas!

Grattis till Bonden som vann :D

Stannade i strockanäs* och hälsade på några släktingar :) blev mat och fika där! Barbro är en riktigt bra bagare! Om det är någon som kan baka och laga mat så är det hon! Så sjukt gott det är, och varje gång man hälsar på så är det minst 5-6 olika sorters kakor :D

Efter några timmar där så åka vi hem igen, så jag har verkligen inte haft tid och blogga :(

Imorn är det Lång DM i Kalix, får läsa kartan bättre då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0