Var försvann värmen?!

Efter en lång aka halvdeprimarande buss resa, med ingen att prata med... Blev lite låtar från datorn, som inte var de gladaste :/ Men tycker att det är dags att rycka upp mig :) Får se vad som händer, Henrik är inte här! Var är han då? hmm det kan man ju fråga sig! Han kommer när han känner för det!

Då är jag själv på hela svalan 3, inte ett ljud förutom mina tryckingar på tengenterna och ljudet från kyl och frys :) lite läskig känsla, men ska väll sätta på lite musik och sen ta en dusch innan jag går och sover :) (Och tur att ingen är här, för så kan jag spela hur högt jag vill) moohaha!

Idag har jag spenderat för mycket tid på FB, och det är inte bra, inte alls bra! :/ det kommer gå åt ********! Får söka hjälp om det går för långt :p Gunnar hjälpte mig in i skiten, då får han hjälpa mig ut sen! ;)

I ain't got time to waste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0