Upp och Hoppa

Det ser ut att bli riktigt fint väder, igen ;) Ska nog ut och jogga lite med Markus och snacka lite med han! Kommer bli kul... Sen kanske jag ska åka lite slalom på ormberget, eller om det blir imorn! Jag vet att jag ska ta det lungt :p

Efter det ska jag nog hälsa på Gunnar, Kanske jag, han och Markus kan träna?! Hmm jag får ringa runt lite ;)

Igår satt jag och spelade lite dator (Igen!) Med lite olika folk.. Gick väll ganska bra, inte för att man någon gång tycker att det går jätte bra! Men ska inte vara så negativ nu, solen lyser och jag sitter inne :o



God Morgon / God Förmiddag*


Kommentarer
Postat av: Mariélle

hörde att du spelat med brorsan :P

2010-03-06 @ 16:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0