Träning!

Efter en "rolig" lunch bestående av hårda potatis skivor och en köttfärssås till det! Smakade inte så mycket, och mätt blev man inte riktigt heller :/ jaja fast jag och Henke for ut och joggade, provade maxa lite, blev 3,13 idag ^^ hade ett genomsnitt på 6,37 då hade vi en del snöpuls också ^^ tex upp till vattentornet!

 Det konstiga är ju att när jag springer så känner jag av andra knät och "rätt" knä fast på ett annat ställe :/ wierd, men det käns bra, jag hoppas att det försvinenr helt snart! :)

Ska ta en dusch innan jag far till skolan, då det är datorkunskap med David... Sen före middagen är det estet, jobbar vidare på min kniv av En! I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0