Tränat!

Idag var det ju lovat långt A1 klassikst pass, men vad blev det?! Ett ganska kort skatepass med styrka efter! Allt blir inte som planerat :) Dagens pass var ett av det skönare på länge, ganske lungt men gjorde något ryck, jag får lite ryck ibland! Fast det var lungt, åkte och lyssnade på Kaya Bamba... En av det bättre artisterna nu! :)

Chillade på i spåret i 40 minuter, det blev ett lagom pass. De hade inte pistat hela spårsystemet, vilket gjorde att jag inte kunde åka där jag hade tänkt :( Men allt blir inte som man har tänkt sig! (igen) Idag var det en sån där skön frihets känsla, att det är bara en själv ute i spåren och allt som hörs är en egen andning och musiken som hörs hur hörlurarna! :)

Kollar lite på Facebook vad som händer där, inte så mycket! Börjar kännas som att det är överskattat! :/ förlåt mig för att vara emot FB, men det är inte riktigt min grej! visst är det kul och skriva med folk och se vad de gör.... Fast då finns ju inget att berätta när man träffar de personerna sen! :/

Dusch på mig, sen får jag se hur denna kväll slutar... Ska nog plugga lite, sen är det tomt i kalendern! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0