Sunshine!

Idag har det varit sjukt skönt, vaknade upp kände av knät :/ men gjorde inget för när man tittade ut genom fönstret så såg man att solen sken :D Redan då kände jag att det skulle bli en bra dag!

Åt frukost, chillade lite och gjorde lite andra småsaker.. Innan jag plockade fram skidorna och vallade de, Men vi 12 så for man ut på isen :) sol, sol och mera sol det var det ända man tänkte på. -1 och knappt någon vind... Träffade lite olika folk i spåren, från vanliga motionärer, barn och gubbar som inte tål att man åker ifrån dem ;)

På långt håll tyckte jag att personen där framme såg bekant ut så stannade jag till och kollade... Det var Andread ;) han var ute på långpass han också, men vilket sammanträffande! Så vi åkte tillsammans tills han hade fått ihop 5 mil, då var han nöjd och for hem. Jag åkte upp till värmestugan för att dricka, och vem är där?! Markus ;) så jag stannar och pratar med han om lite allt möjligt! Men det vissar sig att han väntar på sin brud som han ska åka me!

Åker hem efter 2,30 uppe på orm, och knät kändes inte alls av när jag åkte! Ett bra besked inför frankrike, men ska fortfarande ta det lungt och köra rehab träningen! För just nu känner jag av det lite :/ Sen när jag nästan var hemma träffade jag Sara och Lisa från min förra klass :) kul och träffa dem också!

Men nu ska jag chilla och äta något... Ska ta någon bild nu när solen går ner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0