Smile and wave!

Efter att ha kommit hem från Kalix, där det var nice! Så blev att stanna på storheden och köpa mat :) Sen kollade jag lite på kläder på de affärer som finns där....

Blev tvungen att impuls shoppa ett nytt linne :p ett rosa och den hette och "Ulrik" gjord för mig ;) Det händer inte ofta/ eller det händer inte! Fast idag gjorde det (: Inte klagar jag för det :p

Efter att ha shoppat klart så for vi hem lagade mat, spelade lite dator! :) Var ju social med familjen också :)

For ut till Bergnäset, var klubbmöte där! inte för att jag lärde mig så mycket eller var specielt delaktig i det som hände! Blir närmare till bussen så ^^ Måste ju tänka lite smart, eller i alla fall vara ett steg före alla andra :p Eller inte alla....

Nu efter att ha gått/ sprungit upp till Folkan för att hinna före Niklas som åkte med Joke ;) Vi fick löpa på ganska hårt! Hade inget skärp på byxorna så det var ett enormt häng på dem :/

jaja, men nu har jag bosatt mig på rummet, händer inte så mycket här... Funderar på att sova :p

Smile for the camera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0