Puder på Kanis!

Skönt och se Emil Jönson i fin form igen! Synd att han inte fick till det på OS, första sjuk dagen på ca 370 dagar blir precis några dagar före OS :/ Fast fick lite revanch och kissade Petter! :p

For till Kanis efter middagen, blev att cykla dit... Jag vet det är ganska jobbigt, men det är ju bara bra! (aktiv vila) For dirket ut i pudern för att fortfarande ha lite ljus, gick inte så himmla bra! fastnade,ramlade, gick och rullade! d: Fast om man tycker droppet vid railsen är stor, så ska man ut i skogen på ett ställe, där är det brutalt högt :s läskigt! Ville inte ta det av flera skäl, hade för smala skidor och vill inte offra knät!

Blev en liten parkråtta ist, drog lite rails och sånt innan jag börja känna knät och då la jag ner! Får köra lite mer rehab under helgen! Samt får mamma massera mig också :) Duktig min mamma som kan det (:

Ska nog se "inglorius bastards"* Kommer nog bli bra, men alltid först dusch för jag luktar usch!


Kommentarer
Postat av: Corneliuslina

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-06-24 @ 11:49:02
URL: http://corneliuslina.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0