Orm"berget"

Få se, vad är det som har hänt igentligen.. Igår var det mest chill och skotta en massa snö, och spela lite cs med heijne :) kul det när man spelar bra!

Idag har Joar ringt och väckt mig jätte tidigt :/ Blev först lite less på han, men sen när han sa att vi skulle åka slalom så ändrade jag mig ;) Det är det vi ska göra, schreda ormberget... Kommer bli nice med deras rollercoaster rail, Sugen på att prova. Vi ska nog köra en hel del i deras "offpist" Nästan lika mycket i pisten som utanför! Ska inte klaga när backen är ca 10 min cykel bort :)

Kanske ska träna lite efter det, cykel eller jogg... Beror på hur det känns ;)


Gustav I Rumänien!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0