Ojdå!

Idag har det varit lite stressigt! Har inte kunnat blogga :/ Fast nu kommer en lite ihop sammansatt version av vad som hänt idag! :)

Vakande kl 7 upp och köka frukost som vanligt, sen började jag packa för att åka hem till Luleå! För jag hade inga lektioner idag!  :) lite slött... Gick ner till bussen och tog ut lite pengar för att kunna få åka hem! var ganska lite folk på bussen! satt och läste tidningen under resan hem! Lite om Emil :)

Kommer till luleå, tar första bästa buss till Björx! Träffar Antiona, länge sen man gjorde det! :p prata om det ena och det andra! Solen sken och man kände att det skulle bli skönt  att få komma ut på skidorna!

Packade upp, pratade lite med familjen... Inte träffat dem på länge! Började valla lite skidor inför morgondagens Skido DM i Kalix aka Ok Vargen :) Kommer nog bli fina banor! Fast om vi inte tar första platserna så är det jag som har vallat bort familjen :p (nja inte bara mitt fel, måste ju åka rätt också)

Men efter lite vallning av 4 par skidor, så bröjade jag städa upp efter mig och tog mitt rum på samma gång! Runt halv 2 så for jag ut på isen! Jag har inte varit med om ett lättare skate pass på länge! jag hoppade och flög fram! Eller så hade jag lyckas med vallningen för en gångs skull :p Nee tror inte det, var lite isigt och solen sken med full styrka! Skulle bara vara ute i 30 och glida lite! Men slutade med 50 minuter och ville köra mycket längre! För så fint väder har det inte varit på länge! Var lagom varmt/kallt - 2!

duschade och började städa resten av huset! Efter det börjades det med matlagningen... Fast jag gjorde salladen med min broder! Fast han tar man ju lätt efter 1 år i Älvsbyn! :p inte för att klaga på han! För han klarar att åka vasaloppet, så helt tanglanglös är han inte!

Oj vad långt inlägg! Men blir det ibland!

Fortsätter! Sen dess har jag ätit och pratat med mamma, pappa! Så skulle jag diska också :/ jaja vad ska man göra den försvinner inte av sig själv! Ska spela med gunnar om ca 45 minuter, är pepp på att splea lite seriöst också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför hade du inga lektioner? :)

2010-03-14 @ 15:03:17
Postat av: Ulkan

Jag är lite lat av mig!

2010-03-14 @ 17:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0