Never Change!

Idag käns som att det kommer en bli tung dag, en massa skoljobb ska göras! Fast va ska man göra om man är fast på facebook?! Jag har inte riktigt fastnat än, men det går åt det sämre hållet! För loggade först in på FB när jag startade datorn :/

Just nu lyssnar jag på lite låtar som Pontus har skickat till mig :) sjukt bra låtar! Ska köra lite rehab på knät, Inte bra men måste jobba vidare så att det blir helt återställt :) Är sugen på Kanis på torsdag (: Beror hur långt jag har kommit med rehaben!

Dagens väder, ganska varmt, lite sol, blåser och almänt grå himmel! :)
Dagens låt, I was stabbed by satan when I was born - Knaan!

Time för rehab och plugg!

Kommentarer
Postat av: gbn

rehab är överskattat, visa kroppen vem som bestämmer

2010-03-08 @ 11:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0