Måttsund!

Vad förvånad jag blev när joar sa att vi skulle till måttsund, jag var ju inställd på Orm... Fast det blev mycket roligare i måttsund... Tog de flesta droppen som fanns, hittade en ganska bra bc kick! Gjorde först en backflip satte den, dum nog skulle jag göra en front också :/ inte så bra! Fortsatte vi åka och droppade starthus taket ;) Var riktigt nice!

For senare tillbaka till hoppet, yeah en backflip till... nja så kul ska vi inte få ha! För det står en lite gran mitt i landningen. När jag hade landat så var en skidan på vänster sida och andra på höger... Då fastnar vänster skidan, och jag flyger vrider knät lite... Fick ganska ont i det :/ dåligheter! Men ska prova cykla nu och känna av om det gör ont eller inte!







Yeiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0