Lång sprint?!

då har man kört första tävlingen idag! den långa sprinten 5,9 km ^^ gick väll ganska bra, lite dåliga vägval ibland och ett par kassa skidor :/ jaja, Kuzmin sikel ska inte användas vid +! så nu har jag vallat upp mina Atomic och så får vi se hur det går på masstarten!

Det springer runt renar på Ormberget nu :p haha samerna tror ju att de kan ha sina renar överallt. De har ju till och med betesrätt på vissa delar av Östermalm :s Say Woot?! sjukt att de ska kunna få göra så!

Spåren på Orm var ganska bra, smalspåren var mycket bra... Men jag "hittade" ett spår som inte var kört på kartan, så kommer man dit, inget spår, jaha 40-50 meter snöpuls upp till knäna på vissa ställen! Och dagens bredspår var inte körda, så de var hur mjuka som helst :/ var ju bättre på smalspåren!

Sprintens vinnare blev Markus, efter ett riktigt bra lopp, inga bommar och en hög fart på skidorna! vann med 4 minuter före mig och 5 före Calle!

Get back up!

Kommentarer
Postat av: Old coach Norén

Släng den där d-j Kuzmin-sikeln. Det är ju ett verktyg för motionärer. Från och med när började du identifiera dig som motionär???? Nu är det fokus mot elit som gäller.

2010-03-20 @ 20:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0