Laga mat!

Nu vet jag inte ens hur många gånger jag har sagt att luchen på skolan suger till 99% När man inte kan göra spagetti och kötfärs! Då börjar man ju undra :/ Skulle kunna göra både bättre pasta och köttfärssås med ögonbindel! Kankse lite svårt att "se" när köttförsen är lagom stekt!

Det snöar fortfarnade lite! I övrigt händer det inte så mycket, sitter i biblo och chillar lite! :) Börjar först kl 1! så det känns tungt att sitta här i 1,5 timme! :/

Ingen träning idag, blir vila aka slalom! vrider "bara"  andra hknät denna gång! Neej!!! Jag vet att jag ska ta det "lungt"... Blir nog lite rails och puder utan backflips! kötta lite pillows (snökuddar) Kanske ska det Kåbdalis imorn, fast jag tror inte jag får följa, samt är det ganska jobbigt att åka dit!

Nu ska jag skriva TD (träningsdagbok)


Pepsi Power!


Kommentarer
Postat av: gbn

go big or go home

2010-03-11 @ 17:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0