In the city!

Inte mycket som har hänt, blev en ovanligt lång frukost... Jag och emma satt och snackade lite om allt möjligt! Om att livet var lättare och roligare förr :) Och hur våra gamla skolar var, Emma verkar ha gått på någon gangster skola med haschare och rökare mm :/ konstiga skolor i Kalix!

Jag tycker ändå att min skola var ganska lugn, inget som var specielt anorlunda... Det är både bra och dåligt! Fast mest det första :)

Håll har äntligen kommit hit, blir bastu idag igen! Men vet inte riktigt vad jag ska träna idag! Waller säger att han ska löpa... Vill åka skidor, men som inside informationene från Ida igår var ju att de klassiska spåren var risiga! :(
Sitter/ hänger i sofforna på skolan nu! Händer inte så mycket... är några politiska brudar här! "Gör Reinfeldt arbetslös, innan han gör dig det!" hmm inte för att jag bryr mig om det, fast de pratar om en massa skit tycker jag!

Dunkar lite ny musik från min spellista N1x2 för er som inte har den! Men den är lite blandat!


Joar ensam på den stora scenen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0