I never understood the question!

Just nu käns livet ganska meningslöst, chilla, äta, träna, sova, mer chill, plugga och surfa på nätet! Har varvat internet för många gånger idag, fast vad ska man göra när vi är 4 st på folkan! det är dött på Frukosten och Middagen! :/

Det är tungt ibland, fast jag vet att det är det här gångerna som gör en starkare! Man får helt enkelt lite på sig själv, för det finns ingen annan som kan göra det åt dig! Hade en liknande period under förra året! Jag bröt ihop och kom tillbaka bättre än förr!

Men vad vet jag, kanske blir en större dipp nu :/ då blir det inte roligt...

Får ta och rycka upp mig och plugga lite, kan ju inte leka EMO hela dan!
låten just nu: 30 Seconds to Mars – The Kill (Bury Me)

F*cking spotify reklam, lesslesslessless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0