Huvud mot Huvud!

Har chillat i backen hel dan idag! Blev en massa lugna åk... Fast skulle hoppa bigjumpet en gång, skulle inte gjort det! För i luften så ser jag en kille på 12-14 år som är påväg upp för att hämta sin skida i landningen :o SHIIIT! tänker jag, så det blir skalle mot skalle i 30 km/h :s

Tur så bröt ingen nårga ben, stavar eller skidor :p men fortsatte att åka efter det lite mer puder och lite rails mm :) Men nu ska jag och äta, sen blir det 2 h svenska :/ jobbigt... Fast ska skriva klart min uppsats om Mod!

Vad tycker ni mod är?! :) Glad för alla svar, även oseriösa :p

All haters hate that!

Kommentarer
Postat av: gbn

att ta jävligt stora risker

2010-03-16 @ 12:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0