Homecoming!

Då har min roliga äventyr tagit slut, saknar redan den roliga/ svåra terrängen i Frakrike.... Hoppas att får åka tillbaka dit och tävla någon gång :) Fast man måste ta tag med skolarbete nu!

Under de senaste dagarna där har jag blivit bättre och mer säker i min orientering. Hade inte så höga förväntningar på mig själv innan lägret. Ju längre lägret var ju mer insåg jag att jag hade haft fel. För min orientering var sjukt bra för att inte ha haft en karta i "handen" på ett halv år!

Det blev totalt 163 bilder från Aydat, Clemone ferance* och på det andra ställena vi har varit!


Första kvällen var det Albins sprintbana som gällde,
ett mycket bra jobb för att ha suttit hemma och gjort den!


Var lite staket som saknades!

Det är lov imorn, blir väll och åka skidor i det fina "vår" vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0