Home!

Dåligt med uppdatringar, fast har åkt buss hem! packat upp, lagat mat, diskat, städat mm gör mycket saker ibland :p eller det gör jag ju nästan alltid!

Har inte hänt så mycket här hemma, är väll som vanligt! Sune borta och chillar, tage framför datorn och linnea vid TV... vad ska man säga?!

Blir och lira med gunnar ikväll ^^ är sjukt pepp på det! hoppas att jag kan spela bra då också!

När jag och Emma gick till bussen. Och nästan var framme ringde emmas mamma* fast emma dissade ganska hårt och la på!
- Men de ska säkert bara fråga om jag har med mig allt, tex passer!

Flashback, juste passet ligger kvar på skrivbordet hemma! F*N, lämnade alla saker vis shell och löpte upp till Svalan och hämtade det, och fort tillbaka... Men jag hade stressat i onödan, bussen gick ju inte förän på 5  min :(

jaja sånt som händer, fast nu har jag ju passet som tur är!

Tävling på Ormberget imorn, två tävlingar på samma dag, sprint 5 km. och masstart 11 km ;) kommer nog bli bra! åker H21 med alla andra "Elit" åkare...



Någon som förstår vad det står?!


Kommentarer
Postat av: pontus

shit vad tung med 11 km ;)

2010-03-19 @ 21:35:51
URL: http://jibbering.blogg.se/
Postat av: gbn

jo det står att man ska ha på sig bältet när man sitter

2010-03-20 @ 00:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0