Gremlins 2!

Igår hade vi det ganska kul :p vi var på folkan i kappelet och söng lite guds sånger och spelade piano! Vi provade att gå upp på vinden i Ugglan ;) inte så mycket att säga om den vinden, kallt, tråkigt och mörkt!

Efter det bestämde jag och Henke för att se Gremlins 2 :p sjukt bra film! Gizmo är ju helt klart bäst. Och Gizmo hette min dvärghamster!


Vem kan inte gilla han?!

Sen så blev det att sova skönt och ta puls hela natten, får se hur den kurvan blir! Om jag har fått någon lägre vilopuls eller något sånt! känns lite överdrivet att kolla sovpulsen, men det är ganska kul :p

Till frukost blev det yougurt och flingor som vanligt, samt lite jucie och macka! En bra start på dagen... Har haft min första lektion idag, matte stod det på schemat :)

Idag ska jag ut och löpa, utan skydd nu! Får se hur det känns.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0