Fortsättning följer...

Då har det varit Medel-träninsläger-km här i France :) först var det kval, gick ganska bra. Fast jag kunde inte springa på med foten på det passet :/

Finalen var en omvänd jaktstart, så att Albin startade sist :p men han hade ju ändå världens bästa tid på den banan... Jag själv gick riktigt bra, jag hittade verkligen det där som kallas flow, för allting flöt på :)

Vi har kollat på andra American Pie filmen igår, sjukt kul film ;) Blev inte så mycket mer. Gick och la mig för att se upptäcka att det regnar ute :/ Weird, för Yr.no lovade att det här skulle vara den varmaste dagen :/ jaja men det kan ju inte alltid ha rätt!

Får se vad det blir för träning idag, hoppas på att det hinner torka upp lite. Så att det inte är så blött ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0