Flow!

Idag under förmiddags träningen hittade jag det grymaste flowet på länge! Om man räknar bort 1:an och 2:an, fast när jag kom in i kartan till 3:an så gick det sjukt bra... Nästan lika bra som det under långdistansen under NM förra året :)

Hoppas på ett lika bra flow under stafetten i eftermiddag, får hoppas att den som springer första sträckan springer bra. Eller om det är jag som gör det!

Dagens terräng var ganska öppen, inte så täta grönområden. Vilket underlättade löpningen, samt med mitt flow i den detaljerade terrängen gjorde att det kändes så sjukt bra.... Och vädret var inte så lovande till en början. men efter 2:an så började solen titta fram och det gjorde träningen ännu bättre!

Keep your head cool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0