Färdigttränat med Ögren!

Idag har varit en bra dag! :) Först kommer Fredrik hit, kul att se han... Han har ju varit nere i sollefteå och gömt sig! Fast nu är han här!

Började dagen med att ta på oss skate skidorna, for ut! Jag som inte kan hålla A1 fart under uppvärminingen utan ligger på A2 och Ögren frågar om jag har stressad? Kanske lite, efter ett tag värmning så började vi med att köra lite 15 sec ryck, med sprint start... Fast den som strtade vann ju alltid :p

Till skolan och göra matte, gick bra inga problem! blev pannkakor till lucnh igen! Fast dagens bestod lite av grönsaker och lite sallad!

Tillbaka i spåret efter mer skola och vallning! CH skulle ju öppna så hårt så att vi låg ju på A2 puls då också! Men efter ett tag så märkte vi att det inte skulle funka helt så vi sänkte farten! Fast är tillbaka och nu är det mat! Och Ögren ska åka hem! :/ lite slavrigt skrivit men är lite stressad till middagen! :)

Lägger in någon om jag kommer på att jag har missat!

Kommentarer
Postat av: gbn

duktig

2010-03-10 @ 20:30:52
Postat av: Anonym

Krydd a2. lugn a1 kanske.

2010-03-20 @ 14:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0