Vattenkrig ;p

Efter den fjärde träning så brakade **** lös, alla började blöta ner just MIG, varför mig? :P jaja alla fick sig ett gott skratt. Medans jag fick en kall dusch!

Ska inte klaga på det, för kommer ge igen när de minst anar det :p Inte så mkt bara lite.

Tråkigt att lägret är slut imorn. Kanske är bäst så, alla är ganska trötta och slutkörda. nja inte riktigt kanske, alla "småbarn" har ju energi som sldrig tar slut... Vilket kan vara ett problem, För man kan inte sätta dem på ett 3 h pass. Därför att det skulle bli så stora skillander mellan de som är bra, och de som är mindre bra..

Så ska vara en stafett imorn, och jag ska sätta ut alla kontroller :p Komer bli nice, eller så hoppas jag bara det!

Bob – Nothin' On You [feat. Bruno Mars]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0