Varför?!

Då har man provat träna idag... Gick väll ändå ganska bra, med tanke på att man knappt kunnat träna.

Provade lite skate mot alla mina förväntningar att det skulle göra fruktansvärt ont i varje skär med rullskidan. Så var det inte så farligt. Tror jag kände av foten lite  var 3:e skär. Så nog funkar det, fast ska inte köra för mycket nu bara för att jag "kan"!

Ska ringa Hermelinen imorn, och förhoppningsvis få en tid nästa vecka efter NOF lägret. (Norrbottens Orienterings Förbund)


Känner mig som en liten kyckling som inte kan göra någonting!


Kommentarer
Postat av: gbn

bra liknelse där

2010-06-14 @ 17:57:06
Postat av: Mariélle

isåfall är du rätt gullig..

2010-06-15 @ 09:15:50
URL: http://maarrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0