Städa huset...

Idag har man nästan bara jobbat med att fixa, städa och göra det snyggt :p har tvättat alla fönster i huset med min broders hjälp, det tog sin lilla tid. Fast skönt att det är klart nu.

Tror att jag har bestämt mig nu att jag ska köpa longboard. Då blir det och glida runt med den lite här och där ; ) Fast ska inte köra för mkt med tanke på foten :/

Har också vallat skidor idag :o jodå det är helt sant , hade kvar några skidor :p


Video granskning under målgången på Elitserien!

Dagens låt: Kent – Gamla Ullevi


Kommentarer
Postat av: niklaws

då bliree glidaaaaa

2010-06-23 @ 19:09:31
Postat av: gbn

såja, äntligen en vettig låt

2010-06-23 @ 20:02:16
Postat av: pontus

äntligen har du blivit klar i skallen och köper en longboard !

2010-06-24 @ 23:59:44
URL: http://jibbering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0