Sommarlov :D

Okej då har man slutat skolan igen :p Skönt att äntligen få vara ledig helt från alla kurser och skola.

Fast nu under sommaren så kommer träningen vara viktig, men inte för mycket. För min kropp klarar inte av så mycket träning just nu.... Bara gilla läget och försöka se framåt :)

Igår blev det lite hetsigt. för kom hem från Selholmen klockan 2 eller 3 och kunde inte somna direkt :/ så på med ett avsnitt av SP ;) Tänkte inte så mycket mer på det. Vaknade klockan 11,30 :o shit min buss går 13,35 och jag ska packa städa ur, hinna ner till bussen...

Så fick hetsa ganska mycket. Och ingen frukost eller Lunch blev det, drack lite vatten och åt 2 bananer när jag kom hem :p

Hemma så väntade en hel hög med stora väskor som skulle ner i olika lådor runt om i rummet. Det mesta är nere nu. Fast en del återstår. Fixade cykeln igår också, inget glapp någonstans. Båda däcken glappar inte, Inte framgaffeln heller ^^ Ska bara fixa lite smått med de bakre växlarna.

Idag är det Elitserien i Luleå, kommer bli kul (för de som får springa :) ) Fast inte för mig, ska inte hänga läpp för det utan vara social där borta och fotta med pappas nya kamera :)


PoolParty


Kommentarer
Postat av: Eveilna

Skönt det såg ut!

2010-06-15 @ 21:48:23
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0