Softis : )

Då är det dag 2 på detta awsome läger : p

Igår så chillade min grupp ganska hårt, medans Gunnar, Fredrik och Ivar mm var ute till klockan 00,00 på kvällen och satte ut kontroller! Lame...

Kunde inte sova så mycket då, och varför är det just min madrass som tappar luft :o less på det... ja ja, ska inte klaga, får ju betalt för det : )

Har varit ute med en massa kontroller idag, och sprungit 40 min, ni hörde rätt, sprungit/ joggat i 40 min totalt just nu :D Hur skönt var inte det, fast kan ju inte springa på. Och om jag tror att det går bra nu och börjar springa mycket så kommer det gå åt ********!

Fast det är ett bratecken att jag kan jogga. Efter det for jag ut på rullskidorna och rullade i 30 min. Riktigt chill pass. Nästan som F-jogg fast på rullisar ( :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0