Slutet är nära :)

Då har man kört bil hit till Älvsbyn :) Joo ni hörde rätt, fast jag egentligen inte får :p Fick kärringstop en gång, fast det var när det kom en massa bilar på en gång... Nån gång måste ju vara första och sista gången!

Åkte hit med mamma och började packa ur mitt rum, kan säga att det känns riktigt tomt utan alla saker. har lite bilder på väggen och ytterst lite kläder kvar...

Sjukt soft att man slutar nu på fredag, eller jag slutar kanske på Torsdag då Sune ska sluta gymnasiet på fredag :) Måste ju fira han, att äntligen är klar ^^

idag så kommer det nog inte hände så mkt, kommer väll vara ganska osocial då jag ska ligga på rummet i min säng och tycka synd om mig själv :p Eller det beror ju helt på vad som händer, fast träning ska det INTE bli...

Ska ner och äta Lunch nu och troligen avsluta den sista kursen som vi har på gymnasiet :D soft, soft, soft....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0