Men vad nu då?!

Okej så är jag hemma igen efter en skön/ jobbig helg...

Åkte ner på fredagen klockan 3. blev att sitta i bilen i 3,5 h :p kollade på Slumdog Millionare ( Bra film, kan rekomendreas) Blev lite hetsigt när vi kom fram till tävlingen, blev att snabbt byta om och fara till start. Värmde upp och väntade på att jag skulle starta. Öppnade lte hårt tyckte jag först, men kom in i ett bras tempo som höll hela loppet. Vann med 1,39 :)

Då trodde jag att min kondition och kropp skulle hålla hela veckan? :/ Nee men inte ska den göra det.... Började halta efter 7:e kontrollen på lördagens långdistans då det var 2/5 av banan kvar! Ja men kul det här var då. Tog mig i mål med skadad vänster fot :( Inte kul var ca 40 sec efter han som vann...

Söndag/idag så hade jag ont när jag vaknade. Ska jag springa eller inte?! på med Linement och lindade foten... Kände av redan till start ett denna långdistans skulle gå åt *******. Men startade och foten gjorde ont hela vägen i  1 h och 14 min. Var "bara" 13 min efter Joar som vann. Så det blev en besvikelse efter fredagens lopp....

Lägger upp mina vägval på Runoway, kan kolla där hur "fort" jag sprang idag...


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Hihi nej det är sant :)

2010-06-07 @ 09:58:43
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Dr Snuggels

Hört att du har blivit klen!

2010-06-07 @ 22:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0