Långt kvar till formtoppen!

Då var man tillbaka på nätet igen för att dela med mig med det som har hänt. :) Jag har insett att jag har väldigt långt kvar till formtoppen, vilket är ett problem då tiden tickar på.... Ska försöka hinna klart till O-ringen och SM tävlingarna : )
Har inte gjort så mycket den senaste tiden, varit och chillat i skogen mm. Inte så värst roligt, fast nånting måste man ju göra. Midsommar e nice, fint väder och god mat kan det bi mycket bättre. Joo visst skulle man kunna göra lite roligare saker fast jag är nöjd :) Får se när longboarden kommer, ska skicka pengarna till en snubbe i Dorotea* eller vad stället hette :p jaja kommer när den kommer!
Dagens Kent – Skisser för sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0