Lanet är slut ; (

Vars håller denna värld på att ta vägen? Nja inte vet jag...

Efter en natt med dåliga matcher och bra matcher så måste jag säga att lanet är över! Både bra och dåligt, det bra är att jag kommer få sova ikväll :p Det dåliga är att det kommer vara ett bra tag tills nästa lan...

Vad jag och Gunnar hittade på är för det mesta en hemlighet. Fast en sak som vi gjorde var att sitta på Chat Roulette i 2 h :p Inte så kul med 80% Gubbar/ killlar som ********. ( Inga äckliga ord på bloggen!) Fast vi pratade länge med ett antal brudar från USA :) De var riktigt trevliga att ha en konversation med. Fast vi kunde ju inte sitta uppe hela natten och prata med dom :p

Ska städa rummet så det är fint igen, Gunnar den långe killen drog bara här ifrån :o. Han får städa nästa gång vi är hos han :p

Kanske kommer en rolig bild om Gunnar lyckas skicka den. (Den var rolig igår i alla fall)

Dagens låt: Flo Rida – Club Can't Handle Me - Feat. David Guetta


Kommentarer
Postat av: gbn

vadå bara drog? vad fanns kvar att städa? inget!

2010-06-30 @ 00:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0