inte roligt

Idag vaknade man och tittade ut, tråk väder... Så får se vad man hittar på idag, skulle med pappa och slänga en del saker på skroten!

Igår kom jag hem från lägret i Piteå, var ganska less på att springa ut och ta in kontroller. Fast det är ju mitt sommarjobb så ska nog inte klaga så mkt... : ) Efter vi hade anlänt hit till Luleå och snövägen så blev det direkt att packa upp alla kläder som jag haft på träningarna.
Sen ut i landet och fixa till med brädorna som sitter runt om, ett riktigt chill jobb. For ner på stan och hängde med Pontus, Robin och Anton ett tag. Innan vi senare for hem till mig och hoppade lite studsmatta :D kul det...
Efter det blev det att hänga på Freeride och Existenz =) hände inte så mycket där. Sen så for grabbarna hem och jag blev ensam kvar :p Kommer ju flera sköna sommar dagar. Eller?! Jag hoppas det : )
Bob – Airplanes [feat. Hayley Williams of Paramore] - Explicit Album Version
Ska försöka ge er en "ny" låt varje dag ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0