2010,5

Då har jag insett att det har gått ännu ett halft år : )

Idag har man tagit tillbaka den sömnen jag "förlorade" under lanet, riktigt skönt. Sen så har jag fixat frambromsen på cykeln, funkar bra nu ;) För när jag tog lös och kollade på den främre skivan så var den vind :/ Sen så drog jag sönder en eker skruv, fast brosan hade en över :p

Ska nog måla delar av huset imorn som inte blev målat förra året, tex vid stuprännan mm. Får se hur bra det blir!

Får se om jag gör OL tränings premiär IGEN imorn, är träning i Arvidsjuar* tror jag att det är :p långt och pka för en träning... Kanske är värt det : )

Ska nog gå och sova snart, eller på ett tag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0