Typ Nice!

Har inte orkat vara inne här och skrivit något på senaste tiden. Nu ändrar jag på det, för tillfället i alla fall!

Har väll inte gjort så mycket, vilade igår. Det som blev av då var lite jobb här hemma. Fixa en cykel (Igen), chilla på stan. Och spela en runda discgolf på kvällen :) Annars var det inte nå mer...

Idag vakande jag relativt tidigt, klockan 09,00 (tror jag det var :p) Såg att det var hur nice väder som helst ute ;) chill tänkte jag. Då måstejag ju bara vänta tills Andreas har vaknat så vi kan fara ut och träna... Sagt och gjort, så for vi ut på ett rullskids pass. Vet inte vad, men jag orkade inte så mycket idag. Så det blev "bara" 1 h! Man kan ju inte alltid orka.

Ska nog göra lite mer saker här hemma och sen fara och spela KD (kvällsdiscen) med resten från LDF ( Luleå Discgolf Förening) :)

Dagens låt: K'NAAN – Wavin' Flag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0