Shutter Island

Då har man sett den första filmen i vårat biorum : ) Det är så galet bra ljud där att det nästan känns som en mindre bio salong :p (kanske lite krydd, men nice var det)

Det var Andreas som hade bestämt att vi skulle se Shutter Island. Den mest skruvade, invecklade filmen jag har sett. Man var tvungen att tänka om flera gånger vad filmen igentligen handlade om. Ni som gillar att se en film som ändrar och byter karaktär stup i kvarten så är denna film något för er : )



Övrigt!

Idag sov man ut ganska länge :p både bra och dåligt. O-ringen är ju snart och jag måste få tillbaka dygnsrytmen (eller vad det nu heter) Ska försöka sova snart...

For iväg och spelade en runda golf, gick ganska bra förutom att det blåste något ***** de 8 första hålen. Sen så gick det ganska bra. Satte en 13-15 meters putt medan jag pratade i telefon med Gunnar :p Andreas och Tage lackade ganska hårt ; )

Imorn!
Då ska vi köra OL intervaller, kommer bli niiiiice. Gunnar Holmgren har lovat de bästa banorna "någonsin" så då får vi se hur han lever upp till det ; D

Blir nog dubbla pass imorn, det är ju slut spurten inför O-ringen. Kommer troligen bli H18E, pga att jag är första resrv  ; )

Ulkan out!

Kommentarer
Postat av: Rezz

Biosalong, låter stek ;)

2010-07-19 @ 00:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0